×

پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود

  • کد نوشته: 91315
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۴
  • 74 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های آبیاری کشاورزی از سد سفیدرود خبر داد و گفت: توانستیم با مدیریت دقیق و همکاری ستودنی شالیکاران عزیز گیلانی، سال زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم. به گزارش گیل و دیلم ، وحید خرمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در سال آبی […]

    پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود
  • مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های آبیاری کشاورزی از سد سفیدرود خبر داد و گفت: توانستیم با مدیریت دقیق و همکاری ستودنی شالیکاران عزیز گیلانی، سال زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

    به گزارش گیل و دیلم ، وحید خرمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در سال آبی جاری براساس آمارها، کاهش بارش ها و آورد سد سفیدرود محسوس بود.

    وی با اشاره به نگرانی های ابتدای فصل زراعی به دلیل کاهش آورد سد سفیدرود، افزود: با اینکه در ابتدای فصل زراعی سال ۱۴۰۲ ذخیره سد سفیدرود حدود ۷۰۰ میلیون مترمکعب و به عبارتی ۱۳۰ میلیون مترمکعب کمتر از مدت مشابه در سال قبل بود، توانستیم با مدیریت دقیق و همکاری ستودنی شالیکاران عزیز گیلانی، سال زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

    خرمی بیان کرد: در ابتدای فصل زراعی با دستور استاندار گیلان مبنی بر تشکیل قرارگاه جهادی آب استان، برنامه ریزی بسیار دقیقی برای توزیع عادلانه آب در سطح شالیزارهای استان صورت گرفت و کشاورزان عزیز برنامه را بدون کوچکترین نقصانی اجرا کردند.

    مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با تشکر و قدردانی از کشاورزان زحمتکش گیلانی و مسئولین استان، خاطرنشان کرد: در فصل زراعی ۱۴۰۲ شاهد همبستگی کامل بین مردم و مسئولین بودیم و خداوند متعال را بخاطر نعمت هایی که براستان ارزانی داشته، سپاسگزاریم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91315

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *