×

پایش شبانه روزی حفاظت از محیط زیست در گیلان

  • کد نوشته: 99909
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۹
  • 28 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان از اقدامات پیشگیرانه تخریب منابع طبیعی به صورت پایش شبانه روزی حفاظت و حراست از محیط زیست در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد....
    پایش شبانه روزی حفاظت از محیط زیست در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، حمزه عشوری ضمن تبریک فرارسیدن بهار قرآن و ماه پرخیر و برکت رمضان و تقارن آن با عید نوروز و بهار طبیعت گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات ایام نوروز و حضور گردشگران در عرصه‌های طبیعی، بویژه مناطق تحت مدیریت سازمان و نیز فرصت طلبی متخلفین جهت انجام تخلفات شکار و صید، ساخت و ساز غیر مجاز و زمین خواری انجام گشت وکنترل مستمر ونظارت بر حضور گردشگران و میهمانان نوروزی در مناطق تحت مدیریت را در دستور کار یگان این اداره کل قرار دارد.

    مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: نیرو‌های حاضر به خدمت نسبت به هر گونه تخریب و تصرف و تغییر کاربری در مناطق تحت مدیریت سازمان با جدیت وارد عمل شده ودر خصوص مناطق آزاد در کمترین زمان ممکن نسبت به انعکاس موضوع به مبادی ذیربط از جمله اداره منابع طبیعی و آبخیز داری، نیروی انتظامی و مراجع قضایی حوزه استحفاظی اقدام می‌نمایند.

    مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: مردم می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص شکار و صید غیر مجاز، آتش سوزی و تخریب را از طریق شماره سامانه ۱۵۴۰ به اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اطلاع دهند.

    عشوری همچنین در پایان اظهار داشت: تهیه بروشور‌های آموزشی در خصوص مناطق تحت مدیریت استان و ارائه به گردشگران و میهمانان نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرها، توزیع کیسه‌های جمع آوری زباله در بین گردشگران و تعیین محل‌های جمع آوری زباله در مناطق تحت مدیریت بویژه در روز طبیعت هم از اقدامات پیشگیرانه این اداره کل در ایام نوروز محسوب می‌شود.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99909

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *