×

پرداخت کامل مطالبات چایکاران گیلان

  • کد نوشته: 87281
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۵
  • 98 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان از پرداخت کامل مطالبات چایکاران استان، طی روز‌های آتی و قبل از سال نو خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، دکتر اسدالله عباسی در جلسه مشترک فرماندارن، بخشداران و شهرداران گیلان از پرداخت تمامی مطالبات چایکاران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با مکاتبه انجام شده با معاون اول […]

    پرداخت کامل مطالبات چایکاران گیلان
  • استاندار گیلان از پرداخت کامل مطالبات چایکاران استان، طی روز‌های آتی و قبل از سال نو خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، دکتر اسدالله عباسی در جلسه مشترک فرماندارن، بخشداران و شهرداران گیلان از پرداخت تمامی مطالبات چایکاران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با مکاتبه انجام شده با معاون اول رئیس جمهور و پیگیری‌های صورت گرفته، همه‌ی ۸۰ میلیارد تومان از طلب باقی مانده چایکاران تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

    وی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت صنعت چای، بیان کرد: ارتقای کیفی تولید هم در باغات و هم در کارخانجات در قالب زنجیره تولید تا مصرف، می‌تواند ضامن حفظ بلندمدت و رونق صنعت چای باشد.

    استاندار گیلان با بیان اینکه از کشاورزان و تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم، گفت: تکمیل زنجیره ارزش تولید، افزایش بهره وری و ارتقای راندمان تولید در واحد سطح از اقداماتی که باید در بخش تولیدات کشاورزی استان به طور جدی پیگیری و اجرا شود.

    دکتر عباسی پرداخت کامل مطالبات چایکاران قبل از سال جدید را گامی در جهت رفع دغدغه‌ها و مسائل این قشر زحمتکش دانست و افزود: رضایتمندی آحاد جامعه از جمله کشاورزان از برنامه‌های راهبردی دولت است و در این راستا همه مسئولان پای کار هستند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87281

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *