×

پوشش ارتباطی منطقه سیل زده غرب گیلان پایدار است

  • کد نوشته: 92684
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۸
  • 107 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: در حال حاضر پوشش ارتباطی در مناطق متاثر از سیلاب روز گذشته در غرب گیلان برقرار است. به گزارش گیل و دیلم ،فرزاد توکلی در گفت‌وگویی با اشاره به بارش‌های روز گذشته و جاری شدن سیل در شهرستان آستارا در خصوص پوشش ارتباطی منطقه مذکور، اظهار کرد: پوشش […]

    پوشش ارتباطی منطقه سیل زده غرب گیلان پایدار است
  • مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: در حال حاضر پوشش ارتباطی در مناطق متاثر از سیلاب روز گذشته در غرب گیلان برقرار است.

    به گزارش گیل و دیلم ،فرزاد توکلی در گفت‌وگویی با اشاره به بارش‌های روز گذشته و جاری شدن سیل در شهرستان آستارا در خصوص پوشش ارتباطی منطقه مذکور، اظهار کرد: پوشش ارتباطی در این شهرستان برقرار بوده و تنها در برخی از نقاط به علت قطعی برق ناشی از سیل ارتباط قطع شده که از سوی اداره برق شهرستان در حال پیگیری جهت رفع مشکل است.

    وی با اشاره به آمادگی کامل کارشناسان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای حضور در منطقه، افزود: در حال حاضر پوشش ارتباطی در اکثر مناطق متاثر از سیلاب برقرار بوده و وضعیت شبکه پایدار است.

    مدیرکل ICT گیلان با اشاره به قطعی برق و مشکل قطع ارتباط یک سایت ایرانسل در روستای باش محله لوندویل شهرستان آستارا، تصریح کرد: هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم با ادارات برق منطقه برای اعزام نیرو انجام شده و در اسرع وقت نسبت به برقراری ارتباط اقدام خواهد شد.

    توکلی گفت: در شرایط بحران، داشتن شبکه ارتباطی پایدار برای تیم‌های مدیریت بحران و شهروندان از جمله مهمترین الزاماتی بوده که بر آن تاکید شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92684

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *