×

پژوهشگر گیلانی خبر داد: کتاب «راهنمای تغذیه و پرورش بز نژاد بوئر» منتشر شد

  • کد نوشته: 79342
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۶
  • 178 بازدید
  • ۰
  • کتاب « راهنمای تغذیه و پرورش بز نژاد بوئر» که به زبان انگلیسی نگارش یافته یک کتاب پرفروش و موفق در حوزه کشاورزی می باشد. «حامد کیومرثی» پژوهشگر گیلانی در گفتگو با خبرنگار گیل و دیلم‌ اظهار کرد: با توجه به اینکه بنده محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و مدرس امور بین الملل هستم و از […]

    پژوهشگر گیلانی خبر داد: کتاب «راهنمای تغذیه و پرورش بز نژاد بوئر» منتشر شد
  • کتاب « راهنمای تغذیه و پرورش بز نژاد بوئر» که به زبان انگلیسی نگارش یافته یک کتاب پرفروش و موفق در حوزه کشاورزی می باشد.

    «حامد کیومرثی» پژوهشگر گیلانی در گفتگو با خبرنگار گیل و دیلم‌ اظهار کرد: با توجه به اینکه بنده محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و مدرس امور بین الملل هستم و از آنجا که مرکز تحقیقات کشاورزی یک نهاد علمی و تحقیقاتی زیر مجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است و بیشتر یک نهاد تحقیقاتی محسوب می‌شود تا اجرایی و همچنین در راستای اهمیت اجرای کارهای علمی با نگرش برون مرزی تصمیم گرفتم، این کتاب جامع را به زبان انگلیسی تألیف کنم.

    وی با بیان این که نگارش این کتاب راهنما تقریبا دو سال زمان برده است، گفت: در کتاب «راهنمای تغذیه و پرورش بز نژاد بوئر» برای اولین بار به جنبه های تغذیه ای گوشت بز پرداخته شده است.

    کیومرثی یادآور شد: این کتاب می‌تواند به عنوان منبع راهنما برای محققان و دانشجویان در داخل و خارج از کشور مورد استفاده قرار گیرد.

    گفتنی است کتاب « راهنمای تغذیه و پرورش بز نژاد بوئر» در سال ۱۳۹۹ منتشر و وارد بازار کتاب شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=79342

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *