×

پیام فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

  • کد نوشته: 16482
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۳
  • 163 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار لاهیجان طی پیامی سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است؛ بسمه تعالی حال ما در سوگ رهبر کمتر از یعقوب نیست او پسر گم‌ کرده بود و ما پدر […]

    پیام فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار لاهیجان طی پیامی سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

    متن پیام به شرح زیر است؛

    بسمه تعالی

    حال ما در سوگ رهبر کمتر از یعقوب نیست
    او پسر گم‌ کرده بود و ما پدر گم کرده ایم

    بی‌شک خرداد در حافظه‌ی تاریخی ملت ایران دارای جایگاهی بس رفیع و خاطره‌انگیز است. خاطرات خرداد گرچه تلخی از دست‌دادن بهترین و عزیزترین فرزندان ایران اسلامی و نیز معمار و بنیان‌گذار نهضت را برایمان تداعی می‌کند اما حلاوت شکل‌گیری انقلاب لذتی وصف ‌ناپذیرتر به همراه دارد.

    مردان و زنان سرافراز ایران اسلامی با زعامت و رهبری بی‌نظیر شخصیت ممتاز تاریخ انقلاب در عصر خمینی، اعتماد به نفس، درک بالا و عمیق وعلاقه‌ی وافر خویش به ارزش‌های اسلامی را به منصه ظهور رساندند و در قیامی خونین، نهضتی بی‌بدلیل را به یادگار گذاشتند.

    امروز افتخار آن ‌را داریم که ادامه‌ دهنده راه آن پیر فرزانه و بسط‌ دهنده‌ی ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی باشیم، برخود می‌بالیم که خداوند متعال، توفیق زندگی در چنین عصری را به ما مرحمت فرموده است.

    در پایان ضمن گرامی‌داشت بیست‌ و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهدای بزرگوار و ایثارگران یوم‌الله پانزده خرداد را گرامی می‌داریم و امید آن داریم بتوانیم با استعانت از حضرت حق و عنایت حضرت ولیّ‌عصر(عج) و نیز در سایه عنایت رهبر معظم انقلاب لیاقت خدمت به مردم بزرگوار را داشته باشیم.

    سیّد محمّد احمدی
    فرماندار شهرستان لاهیجان
    ۱۳ خرداد  ۱۳۹۶

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16482

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *