×

پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

  • کد نوشته: 24576
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۲
  • 100 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، در متن پیام سید‌ محمد احمدی آمده است: بسمه تعالی ۱۳ آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در […]

    پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان
  • فرماندار لاهیجان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، در متن پیام سید‌ محمد احمدی آمده است:

    بسمه تعالی

    ۱۳ آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است. در این روز بود که زوایای مختلفی از مقاومت و پایدارى ایرانیان در برابر استکبار جهانى آشکار گشت.

    حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش آموز از حماسه های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است. همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) همینه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

    اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان  ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز و مردم شهیدپرور شهرستان لاهیجان تبریک عرض می نمایم.

    از مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان لاهیجان دعوت میشود تا با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان، حماسه ایی آگاهانه را به نمایش گذارند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24576

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *