×

پیروزی شیرین ملوان مقابل پیکان در بندرانزلی

  • کد نوشته: 85523
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۹
  • 84 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور مقابل تیم پیکان به برتری دست یافت. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و پیکان تهران عصر پنجشنبه در هفته اول از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم […]

    پیروزی شیرین ملوان مقابل پیکان در بندرانزلی
  • تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور مقابل تیم پیکان به برتری دست یافت.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و پیکان تهران عصر پنجشنبه در هفته اول از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوانان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.

    در نیمه اول این دیدار هر دو تیم ملوان و پیکان بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشت و فقط ملوان یک موقعیت مناسب گلزنی بدست آورد اما این فرصت به هدر رفت تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

    در نیمه دوم، تیم فوتبال ملوان بیشتر بر بازی تسلط داشت و سرانجام در دقیقه ۷۸ به گل برتری دست یافت که سهیل فداکار بازیکن این تیم که در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود با یک ضربه دقیق گل برتری ملوان را به ثمر رساند.

    قضاوت این دیدار را میثم حیدری با کمک‌های محسن سلطانی و مهدی سیفی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه محمود مطلق‌زاده و سجاد بازگیر از تیم ملوان، بهروز نوروزی فرد از تیم فوتبال پیکان کارت زرد دریافت کردند.

    تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب ایمان صادقی، محمود مطلق‌زاده، مجید عیدی، علیرضا خوش‌کفا، سعید کریمی، محمدصادق بارانی، مهران احمدی(دقیقه ۶۲ مهدی موقری)، مهدی مومنی(دقیقه ۸۴ عبدالله حسینی)، سجاد بازگیر(دقیقه ۶۲ محمد قادری)، مسعود زائرکاظمینی(دقیقه ۶۲ سهیل فداکار)، پدرام قاضی‌پور با سرمربیگری مازیار زارع مقابل پیکان قرار گرفت.

    همچنین تیم فوتبال پیکان با ترکیب محمد ناصری، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد(دقیقه ۸۲ مهدی لیموچی)، علی رمضانی(دقیقه ۸۸ تیتو اوکلو)، ابراهیم صالحی(دقیقه ۸۲ ساسان حسینی)، میلاد بدرقه، منصور باقری، امیر طاهر، محمدجواد آزاده، شرزود تمیروف، محمدمهدی لطفی با سرمربیگری سیدمجتبی حسینی رو در روی ملوان قرار گرفت.

    پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان دور رفت رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور تیم پیکان با کسب ۱۶ امتیاز در مکان دوازدهم و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار داشتند که تیم ملوان با توجه به برتری در این بازی، بالاتر از پیکان در جدول رده‌بندی قرار خواهد گرفت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85523

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *