×

معاون عمرانی استاندار گیلان مطرح کرد ؛
پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پروژه آزادراه رودبار – منجیل

  • کد نوشته: 98856
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۲
  • 59 بازدید
  • ۰
  • معاون عمرانی استاندار گیلان، با اشاره به پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پروژه باقیمانده آزادراه قزوین رشت در محدوده رودبار، گفت: آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار - منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم.....
    پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پروژه آزادراه رودبار – منجیل
  • به گزارش گیل و دیلم ، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور اول اسفندماه امسال طی اظهاراتی اعلام کرده آخرین پروژه مهم سال جاری که در اسفندماه با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، آزادراه رودبار – منجیل است.

    موسی فکور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان درباره این خبر در گفت وگویی اظهار کرد: پروژه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت در محدوده منجیل تا رودبار دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصدی است.

    وی با بیان اینکه ۸.۲ کیلومتر از این مسیر شامل چهار تونل و هشت پل و لاینینگ انجام شده است، افزود: عملیات کف سازی و روشنایی نیز در حال انجام است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت را ۲۰۰۰ میلیارد تومان دانست که بخش عمده آن معادل ۱۳۵۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده و تصریح کرد: ۳.۲ کیلومتر آسفالت مسیر نیز انجام شده و پنج کیلومتر باقی مانده نیز به زودی آسفالت خواهد شد.
    فکور، با بیان اینکه آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار – منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم، خاطرنشان کرد: این پروژه لاین ورودی به استان گیلان است و نقش مهمی در مدیریت ترافیک دارد.

    وی با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در محدوده منجیل به رودبار در ایام تعطیلات، گفت: با اتمام این پروژه به نوعی یک لاین مستقل برای ورود به گیلان ایجاد می شود و مانند کمربندی از حاشیه شهر می گذرد لذا دولت سیزدهم برای اتمام آن اهتمام داشته و بخش عمده پروژه طی دو سال گذشته اجرا شده است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98856

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *