×

فرمانده انتظامی استان گیلان:
چهار هزار و ۷۰۰ پلیس گیلان به مسافران نوروزی خدمات می دهند

  • کد نوشته: 99916
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۹
  • 19 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان از آمادگی پلیس برای استقبال از سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: پلیس با بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر از پرسنل خود در قالب گشت‌ انتظامی، ترافیکی، تخصصی و نظارتی به صورت ثابت و سیار در اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ به مردم خدمت‌رسانی می کنند.....
    چهار هزار و ۷۰۰ پلیس گیلان به مسافران نوروزی خدمات می دهند
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز سه شنبه ضمن تقدیر از همکاری هموطنان با پلیس در سفرهای نوروزی از آمادگی پلیس گیلان برای استقبال از مسافران خبر داد.

    وی در ادامه به ورود ۲۹۲ هزار و ۸۰۹ دستگاه خودرو از محورهای ورودی به استان گیلان طی پنج روز گذشته خبر داد و افزود: با توجه به آغاز رسمی تعطیلات از امروز شاهد روند افزایشی ورود مسافران به استان خواهیم بود.

    فرمانده انتظامی استان گیلان سرعت، سبقت، خستگی و خواب آلودگی را از مهمترین تخلفات حادثه‌ساز جاده‌ای عنوان و بیان کرد: با توجه به بارش باران در استان و لغزندگی سطح معابر، رانندگان باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار داده و از عجله و شتاب در رانندگی و حرکات خطرآفرین پرهیز نمایند.

    این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن توجه به هشدارهای پلیس در طول مسافرت در صورت خواب آلودگی و خستگی به ازای هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کرده و سفری خوش و ایمن برای خود و خانواده و سایر رانندگان به ارمغان بیاورند.

    سردار ملکی از بازدید محسوس و نامحسوس از اماکن عمومی دیگر از قبیل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، پایانه‌ها، تالارها از ابتدای طرح نوروزی تا روز جاری خبر داد و از شهروندان و مسافران خواست با رعایت قوانین و توجه به هشدارهای پلیس در پیشگیری از جرائم مشارکت کنند.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99916

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *