×

واکنش ضرغامی به حکم شروین حاجی پور:
چه خوب که شهید مطهری بین ما نیست تا ببیند برای یک خواننده چه مجازاتی تعیین کرده اند

  • کد نوشته: 99307
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۴
  • 43 بازدید
  • ۰
  • وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه الان تمام مشکلات ما فرهنگی است، افزود: با یک نگاه نادرست مجازات یک خواننده را خلاصه کردن کتاب حقوق زن شهید مطهری تعیین می‌کنند، چه خوب که شهید مطهری بین ما نیست.....
    چه خوب که شهید مطهری بین ما نیست تا ببیند برای یک خواننده چه مجازاتی تعیین کرده اند
  • به گزارش گیل و دیلم ، بیست و یکمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران صبح امروز با حضور سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جبرئیل نوکنده رئیس موزه ملی ایران، مصطفی ده پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از فعالان حوزه میراث فرهنگی در موزه ملی برگزار شد.

    با بیان اینکه الان تمام مشکلات ما فرهنگی است، افزود: با یک نگاه نادرست مجازات یک خواننده را خلاصه کردن کتاب حقوق زن شهید مطهری تعیین می‌کنند، چه خوب که شهید مطهری بین ما نیست!

    ضرغامی گفت: در حوزه باستان شناسی نیازمند این هستیم کمی از علم ارتباطات و رسانه استفاده کنیم، ما مأموریت داریم بگوییم چرا باستان شناسی مهم است و این هدف گذاری چگونه باید باشد.

    وزیر میراث فرهنگی تصریح کرد: صبح تا شب کار من شده تماس با آقای منطور که بتوانیم بودجه بگیریم و حقوق بدهیم، اما نگاهشان این است فعلاً گوشت و مرغ و حقوق معلم‌ها اولویت دارد.

    وی گفت: اگر کشوری مثل ایسلند بودیم دلمان نمیرسوخت، اما کشوری داریم که پر از ثروت است، ما ۱۹ هزار تپه تاریخی داریم، اما پولی نداریم که دور آن‌ها را فنس کشی کنیم.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99307

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *