×

شنیده ها ؛
کارناوال انتخاباتی کاندیدای مرکز استان برای جمع آوری آرا از محل کار سابق!

  • کد نوشته: 98125
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۵
  • 72 بازدید
  • ۰
  • همواره در دوران انتخابات از سوی کاندیداها تخلفاتی صورت می‌گیرد که مستلزم رصد و پیگیری دقیق ارگان‌های نظارتی است. این نظارت باید برای یکایک نامزدها به‌صورت یکسان صورت بگیرد.....
    کارناوال انتخاباتی کاندیدای مرکز استان برای جمع آوری آرا از محل کار سابق!
  • به گزارش گیل و دیلم ، یک کاندیدای غیربومی انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت که بازمانده دیگر مدیران استان همسایه بوده که به دلیل حضور در رقابت‌های انتخاباتی از سمت خود کناره‌گیری کرده بود این روزها تمام چشم امیدش به همان محل کار سابقش است.

    بر اساس شنیده‌ها؛ این کاندیدا چند روزی است که برخلاف مقررات و پیش از موعد مقرر تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری کارناوال انتخاباتی خود را به راه انداخته و به همراه تعدادی از منصوبین مدیر سابق غیربومی خود وارد اتاق‌های مختلف شده و از کارکنان طلب حمایت در انتخابات می‌کند!

    به نظر می‌رسد این کاندیدای منسوب به جبهه پایداری به دنبال استفاده از ظرفیت محل کار سابق خود بوده و آن‌چنان به کسب رأی از کارکنان امید بسته که برخلاف قانون در واحدهای اداری مختلف در حال تبلیغ زودهنگام برای خود است.

    متاسفانه استان گیلان همواره سکوی پرتاب مسئولین غیربومی بوده؛ از این‌رو افراد غیربومی چون او؛ دیوار مردم را کوتاه دیده‌اند و شانس خود را در این استان می‌آزمایند و سودای ردای نمایندگی مردم را در سر می‌پرورانند!

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: می رشت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98125

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *