×

کاش وزیر ارتباطات اسالم، گشت روخان و دیلمان را هم تحت پوشش قرار دهد!

  • کد نوشته: 46464
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۱
  • 192 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از سپیدخبر، روز گذشته بود که محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرامی خود خبر از آن داد که با توجه به مشکلات فراوان برای گردشگران در کویر مرنجاب و گم شدن تعدادی از آنان، این منطقه تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته است. در استان گیلان […]

    کاش وزیر ارتباطات اسالم، گشت روخان و دیلمان را هم تحت پوشش قرار دهد!
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از سپیدخبر، روز گذشته بود که محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرامی خود خبر از آن داد که با توجه به مشکلات فراوان برای گردشگران در کویر مرنجاب و گم شدن تعدادی از آنان، این منطقه تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته است.

    در استان گیلان اما بخش های مختلفی وجود دارد که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. طی سال های اخیر بارها و بارها خبر گم شدن کوهنوردان در محدوده اسالم، گشت روخان، ماسوله و… در رسانه ها منتشر شده است. گم شدن هایی که بخش اعظم آن مربوط به عدم پوشش تلفن های همراه بوده است. از سوی دیگر در محدوده بخش دیلمان شهرستان سیاهکل همچنان مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و کیفیت بسیار ضعیف ارائه خدمات اینترنت از همراه تا ثابت سبب گلایه اهالی این منطقه شده است.

    حال انتظار می رود با درخواست نمایندگان استان گیلان شرایط پوشش تلفن همراه و اینترنت برای مناطقی که در سطح استان با چنین مشکلاتی مواجه هستند بهبود یابد. مشکلاتی که نه تنها موجب نجات جان کوهنوردان و گردشگران، بلکه باعث رونق هرچه بیشتر گردشگری در گیلان خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46464

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *