×

کاندیداتوری حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رسماً اعلام شد

  • کد نوشته: 14552
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۷
  • 144 بازدید
  • ۰
  • نماینده حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رسماً اعلام کرد که رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سید صولت مرتضوی که به‌ نمایندگی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، پیام شفاهی حجت‌الاسلام رئیسی به دومین مجمع ملی جبهه مردمی […]

    کاندیداتوری حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رسماً اعلام شد
  • نماینده حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رسماً اعلام کرد که رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سید صولت مرتضوی که به‌ نمایندگی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، پیام شفاهی حجت‌الاسلام رئیسی به دومین مجمع ملی جبهه مردمی را قرائت کرد.

    مرتضوی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی از حسن نظر و عنایت همه بزرگواران که به انحاء مختلف از ایشان دعوت به عمل آوردند تا کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شوند، سپاسگذاری کردند.

    وی افزود: قطعاً همه شما هم شناسنامه و هم کارنامه ایشان را می‌دانید و انشاءالله در آینده نزدیک برنامه‌های ایشان به سمع و نظر همگان می‌رسد.

    مرتضوی ادامه داد: نظر به درخواست‌های مکرر و متعدد با اقدامی که ایشان دیروز با ارسال درخواست استعفاء از هیئت نظارت بر انتخابات کردند، رسماً اعلام پذیرش کاندیداتوری برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را پذیرفتند.

    شهردار مشهد با اشاره به دلیل عدم حضور حجت‌الاسلام رئیسی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: ایشان بسیار مایل بود که در این مراسم حضور پیدا کنند، اما به دلیل آنکه در بخشی از استان خراسان زمین لرزه به وقوع پیوست که البته به برکت حضرت امام رضا(ع) با کمترین خسارت مواجه بودیم و نظر به ضرورت انتقال امکانات از آستان قدس رضوی برای کمک‌رسانی به مردم و همچنین اینکه ایشان در کنار مردم بودن و خدمت به آنها را افتخار خود می‌دانند، لذا از بنده درخواست کردند که امروز خدمت شما برسم.

    منبع:تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14552

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *