×

کسب مدال برنز سارا بهمنیار در تاشکند ازبکستان

  • کد نوشته: 84169
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۸
  • 182 بازدید
  • ۰
  • سارا بهمنیار، ورزشکار گیلانی مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کاراته ۲۰۲۲ آسیا را کسب کرد. به گزارش گیل و دیلم، سارا بهمنیار، بانوی کاراته کار گیلانی در دیدار رده بندی با غلبه بر حریفی از مالزی، مدال برنز وزن منهای ۵۰ کیلوگرم کاراته قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. در پیکار‌های کاراته بانوان قهرمانی ۲۰۲۲ […]

    کسب مدال برنز سارا بهمنیار در تاشکند ازبکستان
  • سارا بهمنیار، ورزشکار گیلانی مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کاراته ۲۰۲۲ آسیا را کسب کرد.

    به گزارش گیل و دیلم، سارا بهمنیار، بانوی کاراته کار گیلانی در دیدار رده بندی با غلبه بر حریفی از مالزی، مدال برنز وزن منهای ۵۰ کیلوگرم کاراته قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

    در پیکار‌های کاراته بانوان قهرمانی ۲۰۲۲ بزرگسالان آسیا که در تاشکند ازبکستان پیگیری می‌شود؛ سارا بهمنیار، کاراته کار گیلانی تیم ملی کشورمان در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم حریفانی از ماکائو و قرقیزستان را با نتایج ۲ بر صفر و ۸ بر ۵ شکست داد، اما در ادامه برابر کاراته کاری از چین تایپه ۴ بر ۲ شکست خورد تا برای کسب مدال برنز راهی دیدار رده بندی شود.

    او در این مسابقه برابر حریفی از مالزی ۳ بر ۲ پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

    روز گذشته نیز در رده جوانان این مسابقات زهرا ابراهیمی، کاراته کار گیلانی وزن منهای ۴۸ کیلوگرم تیم ملی بعد از برتری برابر حریفانی از قزاقستان، اندونزی و ویتنام به دیدار فینال رفت و برابر حریفی از ژاپن یک بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

    مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ از جمعه ۲۵ تا سه شنبه ۲۹ آذر ماه در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=84169

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *