×

کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

  • کد نوشته: 82129
  • ۱۴۰۱-۰۷-۱۵
  • 99 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف بیش از ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با بیان اینکه با دریافت خبر دپوی چوب قاچاق در اطراف یکی از روستا‌های آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران […]

    کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف بیش از ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با بیان اینکه با دریافت خبر دپوی چوب قاچاق در اطراف یکی از روستا‌های آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کیسم با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع مطمئن و با هما هنگی قضائی به محل‎ مورد نظر اعزام شدند.

    وی از کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این مکان خبر داد و افزود: متهم ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اعلام اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۲۷۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد.

    سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همگانی عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82129

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *