×

کشف ۱۲ کیلو حشیش در رودبار

  • کد نوشته: 9449
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۹
  • 77 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش در شهرستان رودبار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سرهنگ احدالله احدی،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، از کشف ۱۲ کیلو حشیش در رودبار خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی […]

    کشف ۱۲ کیلو حشیش در رودبار
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش در شهرستان رودبار خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سرهنگ احدالله احدی،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، از کشف ۱۲ کیلو حشیش در رودبار خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش‌های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شدند.

    وی با تاکید بر اینکه ماموران با اقدامات پلیسی به صحت گزارش‌ها پی بردند،افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با بررسی سرنخ‌ها،خودرو این متهم را شناسایی کرده و در رودبار متوقف کردند.

    سرهنگ احدی با تصریح براینکه پس از توقیف خودرو، این قاچاقچی ۵۰ ساله به همراه همدست ۴۵ ساله‌اش دستگیر شد،ادامه داد:در بازرسی از خودرو این دو قاچاقچی ۱۲ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند،گفت:شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم گیلان در حوزه مواد مخدر است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9449

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *