×

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان عنوان کرد ؛
گازسوز شدن رایگان بیش از ۱۰ هزار خودرو

  • کد نوشته: 100746
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۰
  • 19 بازدید
  • ۰
  • مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: استان گیلان ۱۰۰ باب جایگاه توزیع سی.ان.جی(سوخت پاک) دارد که از این تعداد چهار جایگاه به دلایل فنی و غیر فنی، غیر فعال بوده و ۹۶ باب معادل ۹۶ درصد آنها فعال است.....
    گازسوز شدن رایگان بیش از ۱۰ هزار خودرو
  • به گزارش گیل و دیلم ، مجتبی شکوری امروز ۲۰ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع جایگاه‌های ۱۰۰ گانه سی.ان.جی استان گیلان، سه باب اعم از شهرداری رشت(گیل۱)، شهرداری کوچصفهان و شهرداری صومعه سرا(۲) به دلایل فنی و جایگاه گل آور انزلی به دلایل غیر فنی، غیر فعال بوده و مابقی جایگاه ها فعال و در مدار سوخت رسانی است.

    وی افزود: از این تعداد جایگاه که دارای ۴۸۰ نازل سوخت رسانی هستند، ۴۵۱ نازل معادل ۹۴ درصد فعال و در مدار بهره برداری است.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان خاطرنشان کرد: جایگاه های سی.ان.جی استان ۳۸ باب دومنظوره اند که علاوه بر سی.ان.جی، توزیع کننده سوخت مایع اعم از بنزین و نفت گاز نیز می باشند و ۶۲ باب تک منظوره است.

    شکوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه یک میلیون مترمکعب گاز سی.‌ان.‌جی در گیلان مصرف می‌شود که تقریبا معادل همین مقدار، در مصرف بنزین نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

    وی یادآور شد: از آغاز اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی تاکسی و وانت بارها(خردادماه ۱۳۹۹) تاکنون ۱۰ هزار و ۷۴۱ دستگاه خودرو تبدیل شده که از این تعداد ۹۳۶ دستگاه خودرو مربوط به سال گذشته است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=100746

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *