×

گلایه فرماندار رشت از حجم بالای تردد شبانه در این شهرستان قرمز کرونایی

  • کد نوشته: 67273
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
  • 123 بازدید
  • ۰
  • فتح اللهی گفت: حجم تردد شبانه در این شهرستان قرمز کرونایی زیاد است و شهروندان از تردد غیر ضروری در شب پرهیز کنند. به گزارش گیل و دیلم، علی فتح الهی ،  فرماندار رشت در نشست ستاد پیشگیری از کرونا که در فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: شهرستان رشت همچنان در وضعیت قرمز کرونایی ست و […]

    گلایه فرماندار رشت از حجم بالای تردد شبانه در این شهرستان قرمز کرونایی
  • فتح اللهی گفت: حجم تردد شبانه در این شهرستان قرمز کرونایی زیاد است و شهروندان از تردد غیر ضروری در شب پرهیز کنند.

    به گزارش گیل و دیلم، علی فتح الهی ،  فرماندار رشت در نشست ستاد پیشگیری از کرونا که در فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: شهرستان رشت همچنان در وضعیت قرمز کرونایی ست و فقط مشاغل گروه ۱ اجازه فعالیت در این شهرستان را دارند.

    او با بیان اینکه مردم برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از حضور غیرضروری در شهر خودداری کنند،  افزود: آمار تردد شبانه در ساعات ممنوع همچنان بالاست و این موضوع کنترل شیوع بیماری کرونا را سخت می‌کنند و شهروندان برای قطع زنجیره ویروس کرونا باید همکاری بیشتری را داشته باشند.

    فرماندار رشت ، با بیان اینکه اعمال استفاده از یک سوم ظرفیت نیرو‌ها در ادارات پابر جاست، تصریح کرد: اکیپ‌های ویژه نظارت بر اماکن عمومی هر روز در حال گشت زنی در سطح شهر هستند و در صورت مشاهده باز بودن مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ بعد از تذکر و اخذ تعهد، پلمب خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=67273

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *