×

گیلان جایگاه دوم کشور را در پذیرش محموله های پستی دارد

  • کد نوشته: 93523
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۱
  • 38 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل پست گیلان گفت: گیلان پس از تهران بیشترین سهم بسته های پستی و امانات را داراست. به گزارش گیل و دیلم ، محمدحسین هوشنگی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی این شهر اظهار کرد: تبادل این میزان از بسته و امانات نشان دهنده توسعه گیلان در […]

    گیلان جایگاه دوم کشور را در پذیرش محموله های پستی دارد
  • مدیرکل پست گیلان گفت: گیلان پس از تهران بیشترین سهم بسته های پستی و امانات را داراست.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدحسین هوشنگی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی این شهر اظهار کرد: تبادل این میزان از بسته و امانات نشان دهنده توسعه گیلان در این حوزه و فعال بودن فروشگاه های اینترنتی است.

    وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۶ میلیون مرسوله پستی درگیلان جابجا شد، اضافه کرد: گیلان، جزو استانی های برتر در این زمینه در کشور است.

    مدیرکل پست استان خاطر نشان کرد: با بهره گیری از حدود ۳۰۰ دفتر نمایندگی در روستاها تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت پست برای روستاییان فرهنگ سازی شود.

    وی بیان کرد: پست گیلان به عنوان واسط بین دستگاه ها، مردم و حاکمیت تلاش کرده تا در ۶۰۰ نقطه در شهر و روستا در سریعترین زمان نقش آفرینی کند.

    هوشنگی، پست را ظرفیتی در تجارت الکترونیک عنوان کرد و ادامه داد: پس از سال ها در گیلان نخستین واسط الکترونیکی پست را راه اندازی کردیم.

    آئین رونمایی از تمبر میرزاکوچک خان، روحانی شهید و مبارز گیلانی پنجشنبه به مناسبت هفته پست با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست و استاندار گیلان در رشت رونمایی شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93523

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *