×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ؛
گیلان ۱۰۸ شهید امدادگر دارد

  • کد نوشته: 98433
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۳
  • 28 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: یادواره ۱۰۸ شهید امدادگر استان، ۳۰ بهمن ماه در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.
    گیلان ۱۰۸ شهید امدادگر دارد
  • به گزارش گیل و دیلم ،هادی سلیمی، مدیرعامل هلال احمر گیلان با تشریح خدمات این جمعیت در بخش‌های مختلف به راه اندازی ۴۷۰ خانه هلال در سطح استان اشاره کرد و گفت: رتبه نخست کشور در راه اندازی خانه‌های هلال به گیلان اختصاص دارد.

    او با بیان اینکه خانه‌های هلال به مثابه هلال احمر کوچک خدمت رسانی می‌کنند، افزود: ارائه خدمات امدادی در نخستین فرصت در صورت نیاز یکی از مأموریت‌های خانه‌های هلال است.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین تصریح کرد: امسال ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان از خدمات کاروان‌های سلامت این جمعیت بهره‌مند شده اند.

    سلیمی به فعالیت درمانگاه صلح هلال احمر گیلان برای ارائه خدمات درمانی به مردم نیز اشاره کرد و گفت: این جمعیت دارای یک داروخانه شبانه روزی در رشت است و راه اندازی داروخانه‌ای در شرق استان هم در برنامه است.

    او همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از جمله شهدای امدادگر افزود: این استان ۱۰۸ شهید امدادگر دارد که یادواره این شهدا با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه قدس روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

    به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، در این یادواره از کتاب امدادگران آسمانی حاوی خاطرات و وصایای شهدای امدادگر استان رونمایی خواهد شد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98433

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *