×

یادداشت گیل و دیلم؛ ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی ادارات

  • کد نوشته: 31721
  • ۱۳۹۷-۰۲-۲۸
  • 83 بازدید
  • ۰
  • به مناسبت روز روابط عمومی؛ ➖نقش روابط عمومی ادارات در کارآمدی سازمان، شفافیت و سلامت اداری، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی، بسیار تاثیر گذار است. ➖روابط عمومی، رویکردی انسانی برای شناسایی، انتخاب، ایجاد و تقویت و حفظ روابطی سازگار، ماندگار، سازنده با مخاطبان گوناگون به ویژه مشتریان مهم و کلیدی بر اساس دستاوردهای بیشتر و […]

    یادداشت گیل و دیلم؛ ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی ادارات
  • به مناسبت روز روابط عمومی؛

    ➖نقش روابط عمومی ادارات در کارآمدی سازمان، شفافیت و سلامت اداری، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی، بسیار تاثیر گذار است.

    ➖روابط عمومی، رویکردی انسانی برای شناسایی، انتخاب، ایجاد و تقویت و حفظ روابطی سازگار، ماندگار، سازنده با مخاطبان گوناگون به ویژه مشتریان مهم و کلیدی بر اساس دستاوردهای بیشتر و بهتر است.

    ➖امروزه برای حرکت در مسیر روابط عمومی کارآمد باید همزمان به نگرش ارتباطی، مهارت ارتباط سازمانی و سواد رسانه ای توجه کرد. همچنین همزمان باید به نقش های ارتباطی، اطلاعاتی و تصمیم گیری روابط عمومی توجه مبذول داشت‌.

    ➖روابط عمومی کارآمد نیازمند ارتقای دانش روابط عمومی، اعتماد سازی اخلاق حرفه ای، تولید محتوای تاثیر گذار و رفع چالش های ساختاری ادارات، آموزشی، نیروی متخصص حرفه ای و رفع چالش فرهنگی است.

    ➖ناآشنایی برخی مدیران با حرفه روابط عمومی، مطالبه گر نبودن مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مسلح نبودن صاحبان این حرفه به علم روز از دیگر چالش هاست.

    ➖روابط عمومی، آن دارایی نامشهود سازمان است که بایستی در جهت رضایت آفرینی، ارزش آفرینی، حرکت آفرینی، تیم آفرینی، بینش آفرینی و شوق آفرینی حرکت کند.

    ➖و در پایان به قول استادی: روابط عمومی، دیدن نادیده‌ها و شنیدن ناشنیده‌هاست، مدیریت کلمات و احساسات است که وظیفه خطیری چون مسئولیت اجتماعی برعهده دارد.

    مرتضی عالم
    ۱۳۹۷/۰۲/۲۸

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31721

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *