×

یک نماینده مجلس : تا وقتی خودروسازی ما دولتی باشد وضع بدتر هم می‌شود

  • کد نوشته: 61653
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۸
  • 138 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: تا زمانی که صنعت خودروسازی ما دولتی باشد نه تنها وضع بهتر نمی‌شود بلکه بدتر هم خواهد شد. به گزارش گیل و دیلم ، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از دولتی بودن صنعت خودروسازی کشور، گفت: تا زمانی که صنعت خودروسازی ما دولتی باشد […]

    یک نماینده مجلس : تا وقتی خودروسازی ما دولتی باشد وضع بدتر هم می‌شود
  • نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: تا زمانی که صنعت خودروسازی ما دولتی باشد نه تنها وضع بهتر نمی‌شود بلکه بدتر هم خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از دولتی بودن صنعت خودروسازی کشور، گفت: تا زمانی که صنعت خودروسازی ما دولتی باشد وضع بهتر نمی‌شود و حتی می‌توان گفت که بدتر هم خواهد شد.

    وی افزود: صنعت خودروسازی باید از این حالت خارج و وارد عرصه رقابت شود و چاره آن اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی در این باره است.

    نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما چند سال است که این موضوع را پیگیری می‌کنیم و بر این اعتقادیم که باید صنعت خودروسازی ما از حالت دولتی خارج شود تا وضعیتش بهبود یابد.

    اسماعیلی خاطرنشان کرد: باید صنعت خودروسازی ما به شخص دارای اهلیت در بخش خصوصی واگذار شود و خصوصی‌سازی به نحو صحیح در مورد آن صورت گیرد. 

    وی در پایان گفت:‌ با اجرای صحیح خصوصی‌سازی در باره صنعت خودروسازی و ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان داخل در این باره است که می‌توان به آینده صنعت خودروسازی در کشور امیدوار بود و آینده روشنی را برای آن ترسیم کرد.

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61653

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *