×

۱۰ عضو یک شرکت هرمی در گیلان دستگیر شدند

  • کد نوشته: 98501
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
  • 49 بازدید
  • ۰
  • اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.....
    ۱۰ عضو یک شرکت هرمی در گیلان دستگیر شدند
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آنها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

    وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات نامحسوس به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند شناسایی شد.

    فرمانده انتظامی گیلان از اعزام ماموران پلیس آگاهی به آدرس محل مورد نظر و دستگیری ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی و پلمب محل خبر داد و بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    این مقام ارشد انتظامی در پایان با اعلام اینکه فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد، خاطرنشان کرد: باوجود هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98501

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *