×

۱۴۰ اداره و سازمان در گیلان اخطار قطع برق گرفتند

  • کد نوشته: 89986
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۹
  • 50 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از صدور اخطار قطع برق به ۱۴۰ اداره و سازمان در چارچوب برنامه‌های گذر از پیک تابستانه خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی مهدی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با پایش دقیق و رصد هوشمند مصرف برق ادارات، ۱۴۰ اداره و سازمان در […]

    ۱۴۰ اداره و سازمان در گیلان اخطار قطع برق گرفتند
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از صدور اخطار قطع برق به ۱۴۰ اداره و سازمان در چارچوب برنامه‌های گذر از پیک تابستانه خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی مهدی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با پایش دقیق و رصد هوشمند مصرف برق ادارات، ۱۴۰ اداره و سازمان در این استان، الگوی صحیح مصرف برق را رعایت نکردند و برایشان اخطار قطع برق صادر شد.

    او افزود: اگر ادارات و سازمان‌های اخطار گرفته الگوی صحیح مصرف برق را رعایت نکنند، در مرحله نخست برق آن‌ها قطع و در صورت تکرار، در مرحله بعدی اسامی نهاد‌های متخلف از رسانه‌ها اعلام می‌شود.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به فعالیت مستمر و جدی گروه‌های نظارت برق ادارات، تصریح کرد: نهاد‌ها و سازمان‌ها می‌بایست در ساعت‌های اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد نسبت به پارسال در مصرف برق صرفه جویی کنند.

    مهدی زاده تغییر ساعت کار ادارات و رعایت الگوی صحیح مصرف را برای گذر از تابستان امسال تأثیرگذار دانست و گفت: لازم است ادارات با استفاده بهینه از روش‌های جایگزین، کاهش مصرف برق سیستم‌های سرمایشی در ساعات اوج بار را جدی بگیرند.

    به گفته او، با اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستانه و کنترل پذیر کردن مشترکان از راه دور، پرمصرف‌ها محدود می‌شوند که این کار به پایداری شبکه و قطع نشدن برق سایرین به ویژه مشترکان خانگی کمک می‌کند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89986

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *