×

با توجه به هشدارهای هواشناسی ؛
۱۷۰ تیم عملیاتی برق در گیلان به حالت آماده باش درآمدند

  • کد نوشته: 96112
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۷
  • 54 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی، ۱۷۰ تیم عملیاتی برق در این استان به حالت آماده باش درآمدند...
    ۱۷۰ تیم عملیاتی برق در گیلان به حالت آماده باش درآمدند
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی مهدی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بیش از ۱۷۰ تیم عملیاتی در شهرهای مختلف استان گیلان برای رفع ناپایداری‌های احتمالی حادث شده از بارش های برف و باران با امکانات لازم و موردنیاز، در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

    وی افزود: این آماده باش به دلیل اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان گیلان و احتمال بارش شدید باران در این استان است؛ به همین دلیل این شرکت آمادگی کامل مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

    وی ادامه داد: اولویت نخست شرکت توزیع نیروی برق استان، تامین برق پایدار برای تمامی مشترکین است ؛ لذا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در مواقع لزوم بتوانیم برای برطرف کردن مشکلات احتمالی ناشی از قطعی برق، آمادگی کامل داشته باشیم.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اضافه کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، احتمال خسارت به سازه‌ها از جمله تجهیزات فنی این شرکت و برخورد صاعقه وجود دارد و به همین دلیل تیم های عملیاتی ما آماده خدمت رسانی در این بخش هستند.

    مهدی‌زاده بیان کرد: راحت‌ترین و سریع ترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن ” برق من” است که از طریق سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می‌باشد.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=96112

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *