×

۱۹ هزار تن آرد توسط شبکه تعاونی‌های روستایی گیلان توزیع شد

  • کد نوشته: 88981
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۵
  • 49 بازدید
  • ۰
  • سرپرست تعاون روستایی گیلان از توزیع ۱۹ هزار تن آرد خبازی و خانه‌پزی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی استان از ابتدای امسال در سطح نانوایی‌های شهری و روستایی خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،کیوان حسن پورلسکوکلایه روز سه‌شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: سال گذشته نیز بیش از ۱۳۳ هزار تن آرد خبازی […]

    ۱۹ هزار تن آرد توسط شبکه تعاونی‌های روستایی گیلان توزیع شد
  • سرپرست تعاون روستایی گیلان از توزیع ۱۹ هزار تن آرد خبازی و خانه‌پزی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی استان از ابتدای امسال در سطح نانوایی‌های شهری و روستایی خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،کیوان حسن پورلسکوکلایه روز سه‌شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: سال گذشته نیز بیش از ۱۳۳ هزار تن آرد خبازی و خانه‌پزی توسط شبکه تعاونی روستایی گیلان در استان به جز شهر رشت توزیع شده‌است.

    وی بیان کرد: در راستای ارائه خدمات توسط شبکه گسترده تعاونی‌های روستایی و برای کمک به تامین نیاز شهروندان گیلان، آرد توسط شبکه تعاونی روستایی توزیع می‌شود و هم اکنون این وظیفه در سطح شهرها و روستاهای استان در حال اجرا است.

    وی درباره تبیین اجرای این طرح عنوان کرد: اتحادیه تعاونی روستایی استان به عنوان مباشر وظیفه توزیع آرد را از طریق ۱۵ اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستانی و (به طور اختصاصی، یک شرکت تعاونی روستایی) در سراسر مناطق شهری و روستایی گیلان به جز شهر رشت بر عهده دارد.

    وی با بیان اینکه تعاونی روستایی مطابق اساسنامه جامع خود قادر به ارائه خدمات متنوع است، اضافه کرد: توزیع آرد در مناطق شهری گیلان با توجه به سابقه طولانی این شبکه تعاونی به لحاظ وجود امکانات مناسب نگهداری و حمل در دورترین نقاط و اطمینان حداکثری توسط این شبکه انجام می‌شود.

    سرپرست تعاون روستایی گیلان خاطر نشان کرد: هم اکنون مشکلی به لحاظ توزیع آرد خبازی و خانه‌پزی از سوی شبکه تعاونی روستایی استان وجود ندارد.

    سالانه میانگین ۱۴۰ هزار تن آرد توسط شبکه گسترده تعاونی روستایی‌ استان گیلان برای مصرف و پخت نانوایی‌های استان گیلان توزیع می‌شود.

    بر اساس آخرین آمار ۲۰۷ تعاونی فعال تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان فعال است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88981

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *