×

۲۰ میلیون جریمه نقدی برای سرمربی ملوان!

  • کد نوشته: 67812
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
  • 77 بازدید
  • ۰
  • کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی صادر کرد. به گزارش گیل و دیلم ، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی صادر کرد. پس از دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و خیبرخرم آباد از سری رقابت‌های لیگ دسته اول، مازیار زارع […]

    ۲۰ میلیون جریمه نقدی برای سرمربی ملوان!
  • کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی صادر کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی صادر کرد.

    پس از دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و خیبرخرم آباد از سری رقابت‌های لیگ دسته اول، مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در کنفرانس مطبوعاتی به نحوه قضاوت و چیدمان داوری و همچنین به نحوه مدیریت فدراسیون فوتبال معترض شد.

    پس از مصاحبه زارع، کمیته انضباطی موقتا زارع را از حضور بر روی نیمکت تیم محروم کرد و پس از یک جلسه سکونشینی سرمربی ملوان، این کمیته رای نهایی خود را صادر کرد.

    بر همین اساس با توجه به عدم دفاع وی تخلف و با احراز آن به استناد به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با احتساب محرومیت ناشی از قرار دستور موقت مشارالیه به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادر در خصوص جریمه نقدی قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

    گفتنی است مازیار زارع در بازی با نساجی در جام حذفی یک جلسه محرومیت خود را سپری کرد و بر همین اساس امشب می تواند در بازی با استقلال خوزستان و در اهواز روی نیمکت تیمش بنشیند. ملوان در بازی با نساجی که در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار شد با گل زکریا مرادی به برتری رسید و امشب در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ یک در خانه تیم استقلال خوزستان به میدان می رود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=67812

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *