×

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد؛
۴۰ گشتِ مراقبت از اراضی کشاورزی و ملی گیلان در نوروز فعال شدند

  • کد نوشته: 99919
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۹
  • 34 بازدید
  • ۰
  • رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از فعالیت ۴۰ گشت ویژه برای مراقبت از زمین‌های کشاورزی و ملی استان در ایام نوروز خبر داد....
    ۴۰ گشتِ مراقبت از اراضی کشاورزی و ملی گیلان در نوروز فعال شدند
  • به گزارش گیل و دیلم ، صالح محمدی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ۲۰ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و ۲۰ گشت یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در استان در تعطیلات نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده‌باش کامل بوده و از زمین‌های کشاورزی و ملی در سراسر استان محافظت می کنند.

    وی با بیان اینکه یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گیلان در ایام نوروز با رصد هوشمندانه با سودجویان مقابله می‌کند، اضافه کرد: هر سال با آغاز تعطیلات نورزو شاهد حضور مسافران در گیلان هستیم که این مهم زمان مناسبی برای سوداگران بوده تا به فکر فروش و یا تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و یا اراضی ملی باشند که البته با مراقیت‌های لازم اجازه این کار داده نمی‌شود.

    رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بیان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی با هدف ایجاد ارتباط مردم برای اطلاع‌رسانی پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

    وی اظهار کرد: علاوه بر این، سامانه ۱۵۰۴ و تلفن ۳۲۶۶۷۵۰۶ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان به صورت شبانه‌روز آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های ملی و هرگونه دخل و تصرف بر اراضی ملی و مراتع است.

    رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان عنوان کرد: علاوه بر محافظت این سازمان از عرصه‌های ملی و کشاورزی، مردم نیز دارای مسئولیت بوده از اینرو همه با هم باید از این میراث تکرار نشدنی محافظت کنیم.

    رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان پیش از این از اجرای حکم تخریب ۱۸۳ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این استان خبر داده بود.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99919

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *