×

شهردار رشت :
۵ پروژه غیرهمسطح رشت به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد نوشته: 101185
  • ۱۴۰۳-۰۲-۰۱
  • 17 بازدید
  • ۰
  • شهردار رشت گفت: در نیمه دوم امسال پنج پروژه تقاطع غیرهمسطح در رشت به بهره‌برداری می‌رسد....
    ۵ پروژه غیرهمسطح رشت به بهره‌برداری می‌رسد
  • به گزارش گیل و دیلم ، رحیم شوقی شامگاه ۳۱ فروردین در خصوص آخرین گزارش از وضعیت پنج تقاطع در حال احداث شهر رشت در گفتگو با شبکه باران اظهار کرد: اجرای پنج تقاطع سطح شهر رشت جزو الزامات میان‌مدت بوده که برای برخی از گره‌های ترافیکی آغاز شده است.

    شهردار رشت افزود: برای حل‌وفصل کردن ترافیک سطح شهر رشت، احداث کمربندی از واجبات است که ان‌شاءالله امسال فاز نخست آن را آغاز می‌کنیم، علاوه بر این حمل‌ونقل عمومی هم اهمیت دارد که در جهت تقویت آن اقداماتی انجام‌گرفته است.

    شوقی، گفت: اجرای این پنج پروژه تقاطع غیرهمسطح با کُندی مواجه نیست و پروژه‌ها به طور متوسط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و حتی از زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده جلوتر هستند، برنامه‌ریزی این است که پروژه‌ها را زودتر از زمان‌بندی اعلام شده به اتمام برسانیم.

    وی بیان کرد: در طول اجرای پروژه ممکن است گاهی مشکلاتی برای همشهریان پیش آید که از مردم رشت عذرخواهی می‌کنم و تقاضا دارم با صبر و شکیبایی در کنار مجموعه مدیریت شهری باشند، قطعاً تکمیل پروژه‌ها در بافت متمرکز شهر رشت مشکلات ترافیکی را ایجاد می‌کند؛ اما تمام تلاش‌ها بر این است پروژه‌ها را هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم تا این مشکلات به حداقل برسند.

    شهردار رشت با بیان اینکه تلاش داریم که نیمه دوم امسال ۵ پروژه تقاطع غیرهمسطح را به بهره‌برداری برسانیم، تصریح کرد: تاکنون روند اجرای پروژه مشهود نبود؛ زیرا شمع‌کوبی‌ها در عمق زمین انجام می‌شد؛ اما طی یک ماه اخیر احداث ستون‌ها آغاز شده و پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی خود مبین این امر است که پیشرفت پروژه به‌خوبی در حال انجام است.

    شوقی گفت: در کنار این پروژه‌ها بازگشایی میدان شهید سرگل به خیابان سعدی را هم در لیست پروژه‌های امسال داریم که از ۹۸ ملک واقع در مسیر فقط ۲۰ ملک باقی‌مانده و مابقی تملک شده است و عملیات اجرایی آن امسال آغاز می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی کانال «ژ ۵» مسیر جدیدی است که در مسیر جاده انزلی از هلال‌احمر به پل پستک و پل پیله داربن متصل می‌شود و در حال حاضر ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=101185

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *