×

استاندار گیلان:
۶۰ همت سرمایه‌گذاری در راه گیلان است

  • کد نوشته: 98110
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۴
  • 59 بازدید
  • ۰
  • اسدالله عباسی روز شنبه در همایش شکوه انتخابات در شهرستان فومن افزود: سرمایه‌گذاران بسیاری در بخش‌های مختلف کشتی‌سازی، فولاد، پتروشیمی، کشاورزی و پایانه صادراتی وارد استان شده اند و مبلغ یادشده توسط آنها در بخش های یاد شده در استان سرمایه گذاری می شود که تا کنون مجوزها صادر شده و به محض شروع کار از آنها رونمایی خواهیم کرد.....
    ۶۰ همت سرمایه‌گذاری در راه گیلان است
  • به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی روز شنبه در همایش شکوه انتخابات در شهرستان فومن افزود: سرمایه‌گذاران بسیاری در بخش‌های مختلف کشتی‌سازی، فولاد، پتروشیمی، کشاورزی و پایانه صادراتی وارد استان شده اند و مبلغ یادشده توسط آنها در بخش های یاد شده در استان سرمایه گذاری می شود که تا کنون مجوزها صادر شده و به محض شروع کار از آنها رونمایی خواهیم کرد.
    وی با اشاره به آغاز ایام الله دهه فجر بیان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به ما عزت و هویت بخشید؛ مردم در طی این ۴۵ سال بر خلاف همه تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن و ایجاد موانع بازدارنده در مسیر توسعه، رشد و تعالی کشور هیچ گاه از ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب و امام راحل فاصله نگرفتند.

    مشارکت باشکوه در انتخابات معادلات دشمن را بر هم می زند

    استاندار گیلان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه گفت: دشمن، مجلسی ضعیف می‌خواهد که گره گشای کار مردم نبوده و با سرعت قطار توسعه کشور همراه نباشد از اینرو می‌خواهند مردم را دلسرد کنند.

    وی افزود: مجلس رکن است و یک مجلس قوی می‌تواند اقتدار و قدرت کشور را نشان دهد. اگر می‌خواهیم کشور را از دست دشمنانمان حفظ کنیم باید حواسمان به توطئه های رسانه‌ای و تبلیغی دشمن باشد و با بصیرت پای انقلاب باشیم.
    عباسی با بیان اینکه ما میراث‌دار شهدا و امام راحل هستیم و باید دست خائنان را کوتاه کنیم، ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به ماست و دوست ندارد کشور به بلوغ فکری، سیاسی، اجتماعی و علمی برسد؛ لذا باید در کنار هم و با مجلس و دولت قوی، کشوری قدرتمند داشته باشیم تا دشمن به کشور چشم طمع نداشته باشد.
    وی تاکید کرد: دشمن در گذشته همواره ما را تهدید می کرد اما الان جرات تهدید ندارد. ضمن آنکه باید بداند که ما با بصیرت، آگاهی و حضور شکوهمند در انتخابات معادلات و محاسبات آنها را به هم می‌زنیم.
    استاندار گیلان تصریح کرد: همه امور برگزاری انتخابات بر مبنای چهار راهبرد مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، سلامت و شرایط رقابتی سالم مهیا شده است و در این راستا ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی، انتظامی و بازرسی صندوق‌ها برگزاری انتخابات در گیلان را مدیریت می‌کنند تا انتخاباتی پرشور در فضایی امن داشته باشیم و مردم با آگاهی شایستگان را برگزینند.

    ایستادگی مردم نشان از آگاهی دارد

    عباسی با تاکید بر اینکه ایستادگی ملت طی این ۴۵ سال نشان از بصیرت و آگاهی شان دارد، اظهار کرد: دهه فجر جشن پیروزی انقلاب است و باید دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدر دانسته و برای جوانان تبیین شود و فراموش نکنیم که این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است.
    وی ادامه داد: در دوره اصلاحات بحث گفت و گوی تمدن‌ها را پیش کشیدند و در آمریکا تحقیرشدند؛ در موضوع برجام، دیپلماسی خارجی ما را سرگرم و هشت سال کشور را متوقف کردند؛ اما امروز اجازه نمی دهیم دشمن ما را بازی دهد و هیچ اعتمادی به دیوارهای پوشالی و دست‌های چدنی مخملی دشمن نداریم چون هر چه دیدیم جنایت و خیانت بود.
    نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه به هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری و توان نخبگان جوان به دشمن اعتماد نشد و روی پای خود ایستادیم، تاکید کرد: امروز در دیپلماسی خارجی معطل چراغ سبز دیگران نماندیم در شانگهای و بریکس عضو شدیم، انضباط مالی را مدیریت کرده و اجازه هرج و مرج ندادیم.
    عباسی ادامه داد: در خصوص ساماندهی غله جلوی قاچاق آرد را گرفتیم؛ بدهی‌ها را پرداخت کردیم؛ بجای فروش نفت خام صادرات غیر نفتی را افزایش دادیم. در تجارت گیلان نیز این موضوع مشهود است و امروز تقاضا برای صادرات غیر نفتی افزایش یافته است.
    وی ادامه داد: امسال در گیلان بالغ بر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی را در پیش داریم و منتظر حضور رئیس جمهوری در دور دوم سفر استانی تا پیش از سال نو هستیم تا بسیاری از پروژه‌ها از جمله راه آهن رشت – کاسپین و آزاد راه منجیل – رودبار توسط ایشان به بهره برداری برسد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98110

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *