×

مصرف پلاستیک در لاهیجان رو به کاهش است

  • کد نوشته: 44243
  • ۱۳۹۸-۰۱-۱۱
  • 64 بازدید
  • ۰
  • اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان از کاهش مصرف پلاستیک در نانوایی ها این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان،امروز با اهداء لوح تقدیر در لاهیجان به دلیل ابتکار نانواییان در استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه زباله ای تقدیر و […]

    مصرف پلاستیک در لاهیجان رو به کاهش است
  • اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان از کاهش مصرف پلاستیک در نانوایی ها این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان،امروز با اهداء لوح تقدیر در لاهیجان به دلیل ابتکار نانواییان در استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه زباله ای تقدیر و تشکر به عمل آمد.

    دو واحد نانوایی با نصب پرده ای با مضمون “پلاستیک عامل سرطان- سلامتی شما واجب تر از سود ما- با داشتن کیسه ای پارچه ای برای نان ۱ عدد نان رایگان از ما دریافت کنید.”به ترویج استفاده از کیسه های پارچه ای پرداخته است.

    اداره محیط زیست لاهیجان ضمن تقدیر از نامبرده هدف از این کار را افزایش فرهنگ زیست محیطی و تشویق مردم در این زمینه عنوان کرد.

    پلاستیک ها از زباله های تجزیه ناپذیر طبیعت هستند و استفاده هر چه بیشتر این نوع مواد منجر به خسارت های جبران ناپذیر به طبیعت می شود.

    شهرستان لاهیجان از شهرستانهای با گردشگری بالا در گیلان است و ترویج فرهنگ استفاده کمتر از پلاستیک در بین مردم و مسافرین این شهرستان، نقش موثری در بهبود وضعیت پسماند استان دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44243

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *