×

بستری ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان

  • کد نوشته: 84849
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۱
  • 59 بازدید
  • ۰
  • ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند. به گزارش گیل و دیلم ، فردین مهرابیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: با شناسایی و بستری ۹ بیمار جدید در شبانه روز گذشته، تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان به ۲۱ […]

    بستری ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان
  • ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

    به گزارش گیل و دیلم ، فردین مهرابیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: با شناسایی و بستری ۹ بیمار جدید در شبانه روز گذشته، تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان به ۲۱ نفر رسید.

    به گفته او، ۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته ۲۲ بیمار بهبود یافته از کرونا از مراکز درمانی استان مرخص شده اند.

    مهرابیان تصریح کرد: با توجه به فصل سرما و افزایش بیماری‌های تنفسی این فصل، همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دوری از مجامع شلوغ ضروری است.

    بر اساس توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین راهکار پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=84849

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *