×

۲ هزار و ۸۸۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در گیلان توزیع شد

  • کد نوشته: 84987
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۵
  • 58 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل پشتیبانی امور دام گیلان گفت: ۲ هزار و ۸۸۰ تن فرآورده دامی منجمد اعم از گوشت قرمز و مرغ امسال از ابتدای سال در استان توزیع شده‌ است. به گزارش گیل و دیلم سید محمود سیدمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این میزان فرآورده‌های دامی از طریق مباشران حوزه شهرستانی در […]

    ۲ هزار و ۸۸۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در گیلان توزیع شد
  • مدیرکل پشتیبانی امور دام گیلان گفت: ۲ هزار و ۸۸۰ تن فرآورده دامی منجمد اعم از گوشت قرمز و مرغ امسال از ابتدای سال در استان توزیع شده‌ است.

    به گزارش گیل و دیلم سید محمود سیدمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این میزان فرآورده‌های دامی از طریق مباشران حوزه شهرستانی در مناطق مختلف استان از طریق فروشگاه‌های بزرگ توزیع شده‌ است.

    وی درباره برنامه کشوری توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد شامل ” گوشت گوسفند و گوساله” به نرخ دولتی در حمایت از مصرف‌کنندگان و کنترل بازار محصولات پروتئینی افزود: توزیع گوشت گوسفند و گوساله در گیلان نیز در دستور کار قرار گرفت.

    مدیر پشتیبانی امور دام گیلان با بیان اینکه سهمیه استان ۱۵۱ تن گوشت گوسفند و ۳۰۲ تن گوشت گوساله است، خاطر نشان کرد: فرمانداران و مدیران جهاد کشاورزی باید مباشران حوزه شهرستانی را برای توزیع گوشت قرمز منجمد معرفی کنند.

    وی با تاکید بر اینکه سهمیه مربوطه تامین شده و تنها باید مباشر برای توزیع معرفی شود، اضافه کرد: مراکز توزیع فروشگاههای بزرگ زنجیره‌ای است البته اصناف هم می‌توانند همکاری کنند، محدودیتی برای توزیع وجود ندارد.

    سیدمحمدی اظهار کرد: گوشت گوساله منجمد ران ۱۴۸ هزار تومان، سردست و گردن ۱۴۳، قلوگاه ۱۲۳ و راسته ۱۵۳ هزار تومان برای مباشران در نظرگرفته شده است که با این قیمت در سردخانه برای توزیع به مباشران تحویل داده می شود.

    مدیر پشتیبانی امور دام گیلان خاطر نشان کرد: قیمت گوشت گوسفندی منجمد ران ۱۴۸ هزار تومان، کف دست ۱۳۸، گردن ۱۲۸، راسته ۱۳۳ و قلوه‌گاه ۱۲۳ هزار تومان برای مباشران در نظر گرفته شده است.

    وی درباره قیمت مصرف کننده هم بیان کرد: گوشت گوساله منجمد ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست و گردن ۱۵۰، قلوگاه ۱۳۰ و راسته ۱۶۰ هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی منجمد ران ۱۵۵ هزار تومان، کف دست ۱۴۵، گردن ۱۳۵، راسته ۱۴۰ و قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان برای مصرف کننده تعیین شده‌ است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=84987

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *