×

تقوی، نماینده تهران: شرکت‌های هواپیمایی فکری برای اقامه نماز مسافران کنند

  • کد نوشته: 87904
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۶
  • 67 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه‌های مسافرتی به ویژه در هواپیما‌ها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راهرو‌ها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیما‌ها نماز بخوانند لذا شرکت‌های هواپیمایی باید فکری برای این مهم کنند. نماینده مردم تهران در مجلس با بیان […]

    تقوی، نماینده تهران: شرکت‌های هواپیمایی فکری برای اقامه نماز مسافران کنند
  • نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه‌های مسافرتی به ویژه در هواپیما‌ها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راهرو‌ها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیما‌ها نماز بخوانند لذا شرکت‌های هواپیمایی باید فکری برای این مهم کنند.

    نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ما در استفاده از حامل‌های انرژی دچار اسراف هستیم، گفت: باید از اکنون به فکر صرفه جویی گاز برای زمستان سال جاری باشیم.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایلنا، سیدرضا تقوی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به ملت شریف ایران، گفت: سال مهار تورم و رشد تولید را با جدیت و وحدت پیگیر باشیم تا از این رهگذر مشکلات اقتصادی و معیشتی را کاهش دهیم، اگرچه با توجه به منابع گرانقدر طبیعی و نیرو‌های ارزشمند انسانی می‌توانیم از گرانی و تورم عبور کنیم.

    نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در موارد مختلف به ویژه استفاده از حامل‌های انرژی دچار اسراف هستیم لذا باید از اکنون به فکر صرفه جویی گاز برای زمستان سال آینده بود و وزارتخانه‌های نفت و صمت باید بخاری‌ها را استانداردسازی کنند.

    وی افزود: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه‌های مسافرتی به ویژه در هواپیما‌ها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راهرو‌ها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیما‌ها نماز بخوانند لذا شرکت‌های هواپیمایی باید فکری برای این مهم کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87904

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *