×

کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران: خودرو که در اختیار دولت است؛ چرا این موضوع باید باعث آزار مردم شود؟

  • کد نوشته: 88365
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۱
  • 60 بازدید
  • ۰
  • خطیب جمعه تهران گفت: با تمام اعتمادی که به رییس‌جمهور دارم اما به عنوان یک طلبه دلسوز می‌گویم؛ خودرو در اختیار دولت است، چرا این موضوع باید باعث آزار مردم شود؟ حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران در نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: از اول انقلاب متاسفانه دولت هایی که […]

    کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران: خودرو که در اختیار دولت است؛ چرا این موضوع باید باعث آزار مردم شود؟
  • خطیب جمعه تهران گفت: با تمام اعتمادی که به رییس‌جمهور دارم اما به عنوان یک طلبه دلسوز می‌گویم؛ خودرو در اختیار دولت است، چرا این موضوع باید باعث آزار مردم شود؟

    حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران در نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: از اول انقلاب متاسفانه دولت هایی که آمدند مردم را در اقتصاد مشارکت ندادند و شرکت‌های دولتی عرصه را برای مردم تنگ کردند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا، بخش هایی از اظهارات صدیقی را در ادامه می خوانید:

    حضرت آقا گفتند مساله اقتصاد اولویت دارد و بر فرهنگ هم تاثیر دارد.افسار گسیختگی ‌قیمت‌ها و بی ثباتی و گرانی و بی‌ارزش شدن پول ملی در تراز یک ملت شجاع قوی و دارای روح ایمان و مقاومت که سال‌ها با شیاطین روزگار پنجه نرم کردند و تسلیم نشدند نیست.
    وابستگی به نفت و دلار باید به نحوی باشد که در بودجه‌ریزی و تقنین قانون در مسیر حساب شده از بین برود. یک پایش و مراقبت و برنامه‌ریزی جامع و پیگیری جدی لازم است. طرح و برنامه خوبی داده می‌شود اما وقتی یک مسوول جا به جا می شود آن طرح هم نادیده گرفته می‌شود.

    در ضمن ثبات قیمت از توقعات مردمی است که همیشه از دولت و نظام حمایت کردند. قیمت اقلام عمومی مثل نان و گوشت و غیره و خودرو باید در حد قابل قبول باشد و بالابردن ارزش پول ملی در راس برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

    با تمام اعتمادی که به رییس‌جمهور دارم اما به عنوان یک طلبه دلسوز می‌گویم؛ خودرو در اختیار دولت است، چرا این موضوع باید باعث آزار مردم شود؟
    روزی آمریکا به عنوان یک قدرت مسلط و کدخدا در سرنوشت همه ملت‌ها خود را دخیل می‌دید اما امروز این راس استکبار هم در داخل گرفتار دو قطبی است و کسری بودجه و ناامنی‌های عجیب دارد و دولت‌هایش یکی بعد از دیگری ضعیف‌تر از قبل می‌شود.

    در سیاست خارجی آمریکا که مهمترین ابزارش صهیونیست‌ها هستند می بینید که بحرانی‌ترین وضع را تجربه می‌کند. دولت صهیونیستی غاصب کودک‌کش در شرایطی است که به هشتادمین سال نمی‌رسد و وعده سرنگونی آن همان‌طور که حضرت آقا گفتند انتظار داریم عملی شود.
    آمریکا با همه تعلقی که به صهیونیست‌ها داشت بحران اسراییل را نتوانست حل کند.
    امروز ایران محور منطقه و جهان و نقش‌آفرین است و در این تغییری که با خواست خداست، استکبار در حال فرو ریختن است.
    باید پرچم اسلام برافراشته‌تر و حضور بین‌المللی ما فعال‌تر شود تا جایگاه برتر خود را با دیپلماسی حساب شده و نافذ در تراز خون شهید سلیمانی فاتح منطقه و شجاعت او را حفظ کنیم.
    در موضوع حجاب همه باید مشارکت کنند و دولت و قوه قضاییه با برنامه به این موضوع وارد شوند. بهترین برنامه این است که با کمترین آسیب غافلین را بیدار ‌کنیم و آن‌ها را از این خطر نجات دهیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88365

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *