×

طی شبانه روز گذشته؛ ۱۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری شدند

  • کد نوشته: 88906
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۳
  • 50 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۱۶ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان گفت: بستری های کرونایی در گیلان به ۴۰ نفر رسیده است. به گزارش گیل و دیلم ،فردین مهرابیان در گفتگویی با اشاره به آمار بیماران کرونایی در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ بیمار […]

    طی شبانه روز گذشته؛ ۱۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری شدند
  • سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۱۶ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان گفت: بستری های کرونایی در گیلان به ۴۰ نفر رسیده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،فردین مهرابیان در گفتگویی با اشاره به آمار بیماران کرونایی در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

    وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند، افزود: طی این مدت ۶ بیمار نیز جهت دریافت درمان ویژه‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته نیز ۱۱ بیمار بهبود یافته و با تشخیص پزشک معالج خود از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

    وی با تاکید بر لزوم رعایت مستمر پروتکل‌های بهداشتی اضافه کرد: شهروندان همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زدن ماسک و عبور و مرور در مراکز شلوغ را جدی بگیرند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88906

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *