×

کشاورزی پایه قدرت ملی و استقلال کشور است/یکی از مطالبات بحق شهرستان احیای باغ کشاورزی است

  • کد نوشته: 10005
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۷
  • 151 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ،فرماندار لاهیجان در سخنرانی خود در افتتاح رسمی پژوهشکده چای شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای آتش نشان و آرزوی توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید افزود: کشاورزی پایه قدرت ملّی و استقلال کشور است. […]

    کشاورزی پایه قدرت ملی و استقلال کشور است/یکی از مطالبات بحق شهرستان احیای باغ کشاورزی است
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ،فرماندار لاهیجان در سخنرانی خود در افتتاح رسمی پژوهشکده چای شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای آتش نشان و آرزوی توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید افزود: کشاورزی پایه قدرت ملّی و استقلال کشور است.
    مهندس احمدی اظهار داشت: به یاد داشته باشیم دکتر نجفی استان را با چهار روز ذخیره گندم تحویل گرفتند که امروزه با تدابیر دولتمردان ذخیره گندم به بیش از یکسال رسیده است.
    ایشان در ادامه افزود: در سفر هیئت دولت به گیلان ۵۰ هزار هکتار در بخش تجهیز و نوسازی اراضی به استان اختصاص یافت که لاهیجان ۲۸۰۰ هکتار را را در سال اول انجام داد.
    فرماندار لاهیجان اذعان داشت: یکی از محورهای توسعه لاهیجان کشاورزی است که در بخش های چای و برنج ۲۳۸۱۶ هکتار،۱۰% اراضی زیر کشت استان را دارد و اشتغال بیش از ۳۷ هزار خانوار را تامین میکند.
    مهندس سید محمد احمدی در پایان ضمن تشکر از زحمات رئیس پژوهشکده چای شهرستان و تعامل خوب ایشان با ارکان شهرستان و حضور معاونت محترم وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افزود: یکی از مطالبات بحق شهرستان احیای باغ کشاورزی است که با تدبیر و برنامه ریزی مسئولان مربوطه میسر میشود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10005

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *