×

کارشناس هواشناسی گیلان پیش‌بینی کرد بارش برف و باران در گیلان

  • کد نوشته: 10044
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۸
  • 124 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان هوای این استان در جلگه و ارتفاعات را همراه با بارش باران و برف و کاهش دما پیش‌بینی کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم یوسف میره‌جینی با اشاره به تغییر وضعیت جوی هوای استان اظهار کرد: اکنون در رشت بارندگی و ارتفاعات شهرهای جیرنده رودبار و دیلمان سیاهکل بارش برف […]

    کارشناس هواشناسی گیلان پیش‌بینی کرد بارش برف و باران در گیلان
  • کارشناس هواشناسی گیلان هوای این استان در جلگه و ارتفاعات را همراه با بارش باران و برف و کاهش دما پیش‌بینی کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم یوسف میره‌جینی با اشاره به تغییر وضعیت جوی هوای استان اظهار کرد: اکنون در رشت بارندگی و ارتفاعات شهرهای جیرنده رودبار و دیلمان سیاهکل بارش برف است.

    وی با بیان اینکه ورود سامانه بارشی به گیلان موجب کاهش دمای این استان شده است، تصریح کرد: دریا نیز برای صید و صیادی همراه با وزش باد و ارتفاع موج یک تا ۲.۵ متر برای فعالیت نامناسب است.

    کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در کوهستان‌ها بارش‌ها به صورت برف و جلگه بارندگی است، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند از تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ استفاده کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، اکنون در بیشتر نقاط جلگه‌ای گیلان بارندگی و در مناطق کوهستانی بارش برف بوده و دمای استان کاهش یافته است/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10044

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *