×

شهردار لاهیجان:
رویداد خط نگاره‌های عاشورایی شهرداری لاهیجان برگزار شد

  • کد نوشته: 103859
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۸
  • 41 بازدید
  • ۰
  • شهردار لاهیجان گفت: اختتامیه نخستین رویداد نقاشی و خط نگاره‌های عاشورایی شهرداری لاهیجان با عنوان نشان عاشقی در حاشیه شمالی استخر برگزار شد....
    رویداد خط نگاره‌های عاشورایی شهرداری لاهیجان برگزار شد
  • به گزارش گیل و دیلم ،رضا زنده‌دل امروز ۱۸ تیرماه در مراسم اختتامیه نخستین رویداد نقاشی و خط نگاره‌های عاشورایی، اظهار کرد: این رویداد به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و با هدف مشارکت هنرمندان در فضاسازی شهری با دعوت از دانشجویان گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی و هنرمندان تجسمی، زمینه برگزاری یک رویداد شهری را فراهم ساخت.

    وی با بیان اینکه در این رویداد تعداد ۱۰ نفر از دانشجویان و هنرمندان در حوزه هنر نقاشی و نقاشی‌ خط و گرافیک محیطی، آثاری با موضوع محرم و امام حسین (ع) خلق کردند، افزود: این المان‌ها پس از پایان رویداد در نقاط مختلف شهر لاهیجان نصب می‌شود.

    شهردار لاهیجان گفت: هنرمندان شرکت کننده در نخستین رویداد نقاشی و خط نگاره‌های عاشورایی شهرداری لاهیجان از سوی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

    در این مراسم روح الله بخشی‌نژاد فرماندار شهرستان، محمد ایدرم رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از اعضای شورا، از غرفه‌های رویداد نقاشی و خط نگاره‌های عاشورایی بازدید و از تلاش هنرمندان برای مشارکت در فضاسازی شهر همزمان با ایام محرم تقدیر کردند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103859

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *