×

باز هم انتصابات دقیقه نودی؛
مدیرکل محیط زیست گیلان برای مدیر بعدی هم معاون انتخاب کرد!

  • کد نوشته: 104766
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۴
  • 47 بازدید
  • ۰
  • پیش از این بحث بر سر این بود که مدیران تا استقرار کابینه جدید دست به تغییر و تحول نزنند. ولی ظاهرا مدیرکل حافظت از محیط زیست گیلان برای مدیر بعدی نسخه پیچیده که کدام معاونین را منصوب کند...
    مدیرکل محیط زیست گیلان برای مدیر بعدی هم معاون انتخاب کرد!
  • به گزارش گیل و دیلم ، طی احکام جداگانه‌ای، مدیر کل کنونی محیط‌زیست گیلان حکم معاونین خود را تا سال ۱۴۰۵ تمدید کرده است.

    حمزه عشوری در نامه‌ای که ۱۱ مرداد امسال تاریخ خورده است، علی محمدپور را از مهر ۱۴۰۱ تا مهر ۱۴۰۵ به عنوان معاون انسانی اداره کل و تورج صادقی را از اسفند ۱۴۰۱ تا اسفند ۱۴۰۵ به عنوان معاون محیط زیستی طبیعی و تنوع زیستی منصوب کرده است.

    باید از آقای عشوری پرسید که چرا همان سال ۱۴۰۱ احکام ۴ ساله برای آن‌ها صادر نشده است.

    پیش از این بحث بر سر این بود که مدیران تا استقرار کابینه جدید دست به تغییر و تحول نزنند. ولی ظاهرا مدیرکل حافظت از محیط زیست گیلان برای مدیر بعدی نسخه پیچده که کدام معاونین را منصوب کند.

    از لحاظ حقوقی انتصابات چهار ساله منجر به مشکل برای مدیریت بعدی خواهد شد. طبق بند ج ماده ۵۴ قانون مدیریت خدمات کشوری که این انتصابات بر اساس آن شکل گرفته، تغییر سمت افراد قبل از مدت مذکور براساس آئین‌نامه ای که با پیشنهاد سازمان به تصویب هیئت وزیران می‌رسد امکانپذیر می‌باشد.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: رشتکده

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104766

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *