×

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:
تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در گیلان

  • کد نوشته: 104886
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۷
  • 22 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: برای ساماندهی حوزه عرضه و برخورد با اخلالگران نظم بازار ۲ هزار ۹۵ پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است....
    تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، تیمور پورحیدری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون از ۱۰ هزار و ۷۲۱ واحد صنفی استان بازدید شده است، اظهار کرد: این بازرسی‌ها باهدف کنترل بازار در بخش‌های مختلف به‌ویژه تأمین کالاهای اساسی بود که هفتگی و روزانه انجام شده است.

    وی با بیان اینکه علاوه بر تأمین و توزیع انواع کالاهای اساسی پرمصرف، برای ساماندهی حوزه عرضه و برخورد با اخلالگران، ۲ هزار ۹۵ پرونده تخلف در این بازرسی‌ها تشکیل شده است، افزود: برای این تعداد واحدهای صنفی متخلف ۳۱۳ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال پرونده جریمه تشکیل شده است.

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: بر اساس آخرین آمار و ارزیابی انجام‌گرفته سازمان برنامه‌وبودجه، در ۲ ماه گذشته نرخ تورم نقطه‌ای گیلان از میانگین کشوری پایین‌تر آمده است.

    تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه تخلفات حوزه مسکن و املاک از خرداد پارسال تا کنون ۴۴۹ میلیارد ریال بوده است افزود: بیش از هزار و ۱۱۴ فقره پرونده برای متخلفان بازار مسکن و مشاوران املاک با بیش ۱۰ هزار بازرسی تشکیل شده و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

    وی تصریح کرد: باتوجه‌به شروع جابه‌جایی اجاره‌نشینان و افزایش خریدوفروش املاک روند نظارتی در این فصل تشدید خواهد شد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104886

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *