×

فرمانده پلیس راه گیلان خبرداد بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان / ضرورت استفاده از زنجیر چرخ

  • کد نوشته: 10514
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۳
  • 134 بازدید
  • ۰
  • فرمانده پلیس راه گیلان از بارش برف در محورهای کوهستانی این استان از جمله گردنه حیران و ارتفاعات دیلمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حسین محمدپور با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی از بامداد امروز شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان هستیم. وی افزود: محورهای […]

    فرمانده پلیس راه گیلان خبرداد بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان / ضرورت استفاده از زنجیر چرخ
  • فرمانده پلیس راه گیلان از بارش برف در محورهای کوهستانی این استان از جمله گردنه حیران و ارتفاعات دیلمان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حسین محمدپور با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی از بامداد امروز شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان هستیم.

    وی افزود: محورهای کوهستانی آستارا‌ـ‌اردبیل، گردنه حیران، سیاهکل، دیلمان، کلیشم و… بارش برف دارد و تردد در این محورها با زنجیرچرخ بوده و رانندگان در مواقع غیرضروری از تردد در محورهای برفگیر خودداری کنند.

    فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در جلگه مورد خاصی وجود ندارد و تردد در جریان است، تصریح کرد: طبق اعلام هواشناسی، از بعد از ظهر امروز و امشب و فردا بارش شدید برف پیش‌بینی شده و از رانندگان می‌خواهیم حتما از ترددهای غیرضروری در محورهای استان پرهیز کنند.

    وی به همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی مانند پتو و جیره خشک غذایی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هواشناسی اعلام کرد که سامانه برفی صبح جمعه از استان خارج و یخ‌بندان می‌شود و رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

    محمدپور از رانندگان خواست به هنگام رانندگی از عجله و شتاب خودداری کرده و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا مشکل و حادثه‌ای رخ ندهد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10514

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *