×

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:
حمله به رئیس‌جمهور، نتیجه زیاده‌خواهی است

  • کد نوشته: 105207
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۷
  • 54 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله به رئیس‌جمهور نتیجه زیاده‌خواهی عده‌ای خواص است که انتظار دارند هرچه بگویند ایشان قبول کنند، گفت:ایشان تا الان سعی کرده همه جناح و تفکرات سیاسی را ببیند و واقعیت آن است که تا الان هم دیده است....
    حمله به رئیس‌جمهور، نتیجه زیاده‌خواهی است
  • به گزارش گیل و دیلم ، جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر تمام کمیسیون‌های مجلس با حضور کابینه دولت در جلسه هستند اظهار کرد: مجلس و فراکسیون‌ها در حال بررسی گزینه‌های پیشنهادی هستند.

    وی با بیان اینکه این جلسات در آرامش و با گفتگو پیش می‌رود، ادامه داد: معتقدم کابینه در بخش‌های ضعف دارد که مجلس باید این ضعف‌ها را جبران کند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی که چگونه مجلس به دولت در انتخاب وزرا کمک می‌کند، تصریح کرد: یقیناً مجلس با رأی ندادند به افراد ضعیف که توان اداره امورات را ندارند به دولت کمک خواهد کرد.

    کوچکی‌نژاد با بیان همه ما وظیفه داریم به دولت و آقای پزشکیان کمک کنیم، افزود: هدف ما کمک به تشکیل کابینه قوی است تا بتواند بهتر و بیشتر به مردم کشورمان خدمت کند.

    وی در جواب سؤالی مبنی بر چرایی حمله به فهرست اعلامی دولت توسط برخی چهره‌ها گفت: این نوع حملات از سوی افراد زیاده‌خواه صورت‌گرفته است و انتظار دارند هر چیزی بگویند آقای پزشکیان قبول کند.

    نماینده مردم رشت با بیان اینکه دکتر پزشکیان یک چهره آزاده‌ای است، ادامه داد: ایشان تا الان سعی کرده همه جناح‌ها و تفکرات سیاسی را ببیند و واقعیت آن است که تا الان هم دیده است.

    کوچکی‌نژاد با بیان سرجمع کابینه خوبی به مجلس معرفی شده است، گفت: یک سری ضعف‌های هم دارد که مجلس با عدم رأی اعتماد جبران خواهد کرد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105207

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *