×

ضرب الاجل یک ماهه رئیس کل دادگستری گیلان برای حل مشکل عوارضی آزادراه قزوین- رشت

  • کد نوشته: 105983
  • ۱۴۰۳-۰۶-۱۹
  • 62 بازدید
  • ۰
  • رییس کل دادگستری استان گیلان برای حل مشکل اخذ عوارض ایستگاه امام‌زاده هاشم آزاد راه قزوین - رشت در راستای رفع معضل ترافیک ضرب الاجل یک ماهه صادر کرد.....
    ضرب الاجل یک ماهه رئیس کل دادگستری گیلان برای حل مشکل عوارضی آزادراه قزوین- رشت
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیرعامل آزاد راه قزوین – رشت با اشاره به حجم بالای سفر به استان گیلان در ایام تعطیلات و ایجاد ترافیک های شدید بین شهری گفت: باید راهکارهای جدی برای حل این مشکل با حضور کارشناسان و صاحبنظران اندیشیده شود.

    وی تصریح کرد: طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها در راستای برنامه و پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی برای توسعه هرچه بیشتر حوزه حمل و نقل موجب می شود تا افراد در هنگام سفر و تردد در این محور با چالش‌های کمتری مواجه شوند.

    وی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی باید تمام مسیرها را به این سیستم مجهز کند تا باجه‌های سنتی پرداخت عوارض به طور کامل حذف شود و شاهد صف‌های کیلومتری در عوارضی‌ها نباشیم.

    رئیس شورای قضایی استان در ادامه داد: ترافیک شدید در اتوبان قزوین – رشت علاوه بر ایجاد نارضایتی برای مسافران، تردد و دسترسی مردم این منطقه را به مرکز استان دشوار کرده و مردم بومی شهرهایی که در مسیر آزاد راه واقع شده‌اند مانند رودبار از این مساله بسیار ناراضی و گلایه‌مند هستند لذا باید با الکترونیکی شدن اخذ عوارض رضایتمندی مردم این مناطق را جلب کرد.

    وی همچنین با اشاره به نبود ایمنی لازم در جاده های استان گفت: باید با نصب روشنایی، علایم راهنمایی و نیوجرسی در جاده ها ایمنی ایجاد کرد تا شاهد کاهش تصادفات در نقاط حادثه خیز استان باشیم.

    حجت الاسلام صادقی نیارکی، تجهیز جاده‌ها و برطرف کردن نقاط حادثه خیز استان را از مطالبات حقوق عامه دانست و تصریح کرد: حق همه شهروندان است تا در تمام نقاط کشور از جاده های ایمن بهره مند باشند.

    وی بر تجهیز مراکز تفریحی و اقامتی بین راهی نیز تاکید کردو گفت: باید با استقرار تجهیزات مناسب و نظارت های دقیق و مستمر به هموطنان خدمت مطلوب ارائه کرد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105983

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *