×

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان خبر داد:
گردشگران در حاشیه رودخانه‌های گیلان اتراق نکنند

  • کد نوشته: 106078
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۲
  • 11 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار زرد در استان از گردشگران خواست تا از توقف، استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند....
    گردشگران در حاشیه رودخانه‌های گیلان اتراق نکنند
  • به گزارش گیل و دیلم ، فروغ مومن‌پور عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه ناپایدار جوی از عصر فردا (جمعه) تا یکشنبه هفته آینده هشدار زرد صادر شده‌است؛ در این مدت به تناوب شاهد بارندگی گاه رگباری و موقتی شدید، رعد و برق، وزش باد گاهی شدید و مه آلودگی خواهیم بود.

    وی بیان کرد: در این مدت ضمن پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی و احتیاط در ترددهای جاده‌ای به ویژه محورهای کوهستانی هنگام رعد و برق در مکان‌های امن و سرپوشیده پناه گرفته شود.

    کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: شالیکارانی که تاکنون محصول برنج را برداشت نکرده‌اند نیز در صورت آماده بودن شالیزارها نسبت به درو و جمع‌آوری محصول تا ظهر فردا (جمعه) اقدام کنند.

    وی در ادامه با اشاره به صدور هشدار زرد دریایی و افزایش ارتفاع موج دریا از عصر (فردا) جمعه تا یکشنبه هفته آینده بیان کرد: فعالیت‌های دریانوردی و شنا در این مدت غالبا نامناسب پیش بینی شده‌است و ضروریست برای پیشگیری از غرق شدگی به این هشدارها توجه شود.

    کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دیلمان با ۱۴ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۳۶ درجه گرمترین دمای استان را به خود اختصاص داده‌اند و دمای فعلی رشت ۳۰ درجه و رطوبت ۵۸ درصد است.

    آسمان گیلان هم‌اینک صاف تا نیمه ابری است، صبح امروز (پنجشنبه) نیز در برخی از مناطق استان باران بارید

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106078

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *