×

مصرف برق گیلان در تابستان ۵.۵ درصد افزایش یافت

  • کد نوشته: 106525
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۳
  • 6 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: میزان مصرف برق تابستان امسال در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵.۴ درصدی داشت....
    مصرف برق گیلان در تابستان ۵.۵ درصد افزایش یافت
  • به گزارش گیل و دیلم ،مسعود صادقی خمامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمارهای موجود و پایش انجام شده تا پایان شهریورماه بیش از چهار هزار و ۱۸۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی تحویل مشترکان گیلانی شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵.۴ درصد دارد.

    وی افزود: بیشترین رقم برق مصرفی استان در سال جاری در تاریخ ۱۶مردادماه در ساعت ۱۲و ۵۵ دقیقه با دمای محسوس ۴۰ درجه سلسیوس به ثبت رسید.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان بیان کرد: برنامه‌ریزی برای مدیریت بار و مصرف تابستان در گیلان از اردیبهشت ماه آغاز شد و علاوه بر عقد تفاهم‌نامه با مشترکان در تعرفه‌های مختلف، پایش دقیق مصرف نیز در دستور کار قرار گرفت.

    صادقی اضافه کرد: از سویی گیلان برخلاف برخی از استان‌ها تعداد مشترکان صنعتی برق کمتری دارد چنانکه حدود ۱۶ درصد کل مشترکان در ردیف این تعرفه قرار دارند و طی همکاری بسیار مناسب با انجمن مدیران صنایع گیلان، سازمان صمت و مشترکان صنعتی استان موفق شدیم به بهترین شکل ممکن برنامه‌های مدیریت بار استان را اجرا کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: از ۱۶ خردادماه تا ۱۷ شهریورماه تعداد روزهای اعمال مدیریت اضطراری بار در استان ۴۷ روز بود و در این مدت خاموشی‌های کوتاه مدتی نیز ناشی از اتفاقات فنی شبکه‌های صنعت برق استان حادث شد.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اظهار کرد: این شرکت در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۶۵۷ هزار مشترک در استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک، توزیع برق را در ردیف یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمت‌رسان کشور قرار داده است.

    نویسنده: امید غمخوار
    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106525

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *