×

مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان خبر داد:
افزایش تدریجی دما و وزش باد در گیلان

  • کد نوشته: 106665
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۷
  • 4 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از خروج سامانه بارشی از گیلان خبر داد و گفت: دمای هوا در گیلان به‌تدریج افزایش‌یافته و باد گرم خواهد وزید....
    افزایش تدریجی دما و وزش باد در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در خال حاضر آسمان گیلان ابری است، اظهار کرد: در برخی نقاط استان هم بارش باران گزارش شده است.

    و با بیان اینکه با خروج سامانه بارشی از ظهر فردا در گیلان از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود ادامه داد: دمای هوا در گیلان به‌تدریج افزایش می‌یابد.

    مدیرکل هواشناسی گیلان وی از وزش باد گرم در این استان خبر داد و تصریح کرد: هشدار نارنجی هوا برای عصر امروز همچنان به قوت خود باقی است.

    وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان انزلی با ۶۲ میلیمتر، املش با ۵۶، صومعه‌سرا با ۵۳ و امام زاده اسحاق با ۴۶ میلیمتر بیشترین بارندگی‌ها را داشته است ادامه داد: دریا امروزوفردا مواج است، و در این مدت دریا برای فعالیت‌های دریانوردی و گردشگری مناسب نیست.

    دادرس با بیان اینکه دمای فعلی رشت امروز در گرم‌ترین ساعت تا ۲۰ درجه سلسیوس خواهد رسید و رطوبت این شهر ۹۰ درصد است، افزود: بیشترین دما در شبانه‌روز گذشته از کیاشهر با دمای ۲۶ درجه سلسیوس و کمترین دما از اسب وونی تالش با ۸ درجه سلسیوس گزارش شده است

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106665

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *