×

ملوان میهمان نساجی در شهرآورد فوتبال شمال ایران

  • کد نوشته: 106851
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۳
  • 14 بازدید
  • ۰
  • تیم‌های ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران عصر امروز در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند....
    ملوان میهمان نساجی در شهرآورد فوتبال شمال ایران
  • به گزارش گیل و دیلم ، از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس و در شهرآورد شمال از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.

    جدال نساجی و قوی سپید خزر می‌تواند از جذاب‌ترین مسابقات هفته باشد.
    ملوان اکنون با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول ایستاده و اگر بتواند در قائمشهر پیروز شود به طور موقت هم که شده صدرنشین خواهد شد، اما نساجی در این فصل هنوز بُردی به دست نیاورده و وضعیت خوبی در جدول لیگ ندارد و با ۳ مساوی و ۳ باخت روی پله چهاردهم لیگ ایستاده و در این مسابقه به دنبال بُرد است تا بالا بیاید و به روز‌های آینده امیدوارتر باشد.

    ملوان، اما با ۴ برد همه را شگفت زده کرده این در حالی است که مازیار زارع سرمربی ملوان بعد از بُرد هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت بازیکنانش یک ریال هنوز نگرفته اند و ظاهرا ملوان تنها تیم بدون اسپانسر لیگ برتر، از نظر مالی وضعیت جالبی ندارد، اما بازیکنان و کادرفنی این تیم با همه وجود برای ملوان تلاش می‌کنند.

    در ۲ فصل گذشته نساجی هنوز نتوانسته پیروز شود و همواره بازنده بوده و ساکت الهامی می‌داند کار سختی مقابل این ملوان آماده خواهد داشت.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106851

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *