×

همکاری بیش از ۸۰۰ نفر درسرشماری عمومی کشاورزی گیلان

  • کد نوشته: 106944
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۵
  • 11 بازدید
  • ۰
  • معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی با مشارکت بیش از ۸۵۰ کارشناس و مامورآمارگیر همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد....
    همکاری بیش از ۸۰۰ نفر درسرشماری عمومی کشاورزی گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، وحید طیفوری به خبرنگار صدا و سیما گفت: سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان امسال با همکاری بیش از ۸۵۰ نفر عوامل ستادی و اجرایی در شهرستان‌های مختلف گیلان با شعار «همکاری در سرشماری، همراهی در رفاه و آبادانی» برگزار می‌شود.

    قائم مقام مدیر اجرای سرشماری گیلان افزود: این سرشماری دستکم به مدت ۴۵ روز اجرا می‌شود و کارشناسان و آمارگیران از طریق مصاحبه با مردم و ثبت اطلاعات با استفاده از تبلت آمارگیری می‌کنند.

    وی هدف از برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی را تهیه چارچوب آماری برای آمارگیری‌های نمونه ای، تولید اطلاعات ساختاری در سطح جغرافیایی کوچک با قابلیت ارائه در طبقه بندی‌های چند بعدی و فراهم کردن اطلاعات کلی برای سنجش برآورد‌های بین سرشماری‌ها عنوان کرد.

    وحید طیفوری با بیان اینکه ۳ مرحله آموزش برای عوامل برگزاری این سرشماری در نظر گرفته شده که مرحله نخست آن در سطح ملی برگزار شد، اضافه کرد: مرحله دوم این دوره آموزشی برای کارشناسان و معاونان فنی استان در هفته آینده و مرحله سوم برای آمارگیران اواخر مهر تا اوایل آبان برگزار خواهد شد.

    معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: داوطلبان شرکت در سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۴۰۳، می‌توانند با مراجعه به سامانه https://forum.sci.org.ir/amargir-sarshomari/، ثبت نام کنند.

    وحید طیفوری افزود: سرشماری عمومی کشاورزی در تمام مناطق روستایی، شهر‌های گیلان با بیشترین بهره بردار کشاورزی و در برخی شهرستان‌ها مانند رشت با مراجعه به فهرست بهره برداران اجرا می‌شود

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106944

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *